Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem skřivan, který byl 20 let ženatý se sovou. Nějak jsme to zvládli, láska hory přenáší.

A teď jsme skřivami oba a tento příspěvek psaný před půl šestou, kdy mám oficiální budíček, to potvrzuje.

A problémem je, že tak brzo vstáváme i o víkendu, částečně kvůli "plavečáku".

0 0
možnosti
LH

Vážená slečno, asi máte práci kde se nepředřete.Ono kdyby jste pracovala u pásu a na tři směny, tak večer usnete třeba u večerníčku.

Kancelářským lidem se v noci spát nechce, protože nejsou fyzicky unavení.

0 0
možnosti
Foto

J93a16n48a 80M52a53j41o86v35á

19. 6. 2017 23:40

Nevěřil byste, ale předřít se dá v kteroukoliv denní i noční dobu :-).

0 0
možnosti
PK

Celý život v privátních firmách jsem vstával kolem 4.30 hod., teď jsem v důchodu a můj pes převzal rozhodnutí v kolik vstát a mě...takže se snažím nevstávat před 5 hod.. někdy se i zdaří. Faktem je že se kácím mezi 22 - 23.hod. Dost jsem toho vždy ráno udělal a i nyní to není špatný.

2 0
možnosti
Foto

Klidně vstanu v pět, ale fungovat začínám cca v jedenáct.:-)

1 0
možnosti
Foto

J20a97n69a 13M14a58j16o11v79á

19. 6. 2017 23:39

JJ,do devítí rozlišuji světlo a tmu...akorát to už jsem víc než dvě hodiny v práci :-)).

Sovy jsou prostě sovy :-)

1 0
možnosti
Foto

http://chudacek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=595403

Existují dva druhy lidí, večerní a ranní. Vy jste večerní typ, jeho biologický denní rytmus je o něco delší než 24 hodin. Dá se to však srovnat např. pobytem v přírodě bez umělého světla, viz článek, na který nahoře odkazuji.

Přeji Vám hodně síly s Vaší asi velkou večerní odchylkou. :-) Žít se s tím jistě dá.

Pokud byste to chtěla změnit, taj je to, vlastně skoro jako všechno, jen otázka vůle, zde: nedívat se večer příliš na televizi, na internet, moc nesvítit atd.

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 880x
Píšu fejetony a úvahy. Také přispívám literárními články na blog literarnihysterie.cz. 

 

 

Seznam rubrik